Časté dotazy / FAQ

Kdy mi přijde zboží?

Nejprve zadejte výše číslo Vaší objednávky.

Kde je moje zboží? ( číslo zásilky)

Nejprve zadejte výše číslo Vaší objednávky.

Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta je po uhrazení objednávky do 14-30 dnů, jelikož je zboží zasíláno ze zahraničí. Neplatí v případě kdy je zboží označeno textem "Doručení do 2 - 3 prac. dnů" V takovém případě je zboží doručeno v rozmezí 2-3 prac. dnů. 

Kdy mi vrátíte peníze?

Nejprve zadejte výše číslo Vaší objednávky.

Jde zasílat zboží na dobírku?

Zboží je zasíláno přímo od dodavatelů ze zahraničí - z toho důvodu nelze zasílat na dobírku. Podporujeme platbu převodem či vkladem na náš účet. Platbu je možné provést v českých korunách či eurech.

Máte kamennou prodejnu?

Kamenou prodejnu bohužel nemáme - jsme pouze internetový obchod.

Mohu stornovat objednávku?

Nejprve zadejte výše číslo Vaší objednávky.

Jak mohu reklamovat zboží?

Velice se omlouváme za způsobilé komplikace. Pokud máte jakýkoliv problém se zbožím, prosíme o vyplnění reklamačního formuláře ( https://www.krytoland.cz/krytoland-doprava-zdarma/51456409/reklamacni_formular.pdf ). Po vyplnění reklamační formulář zašlete na email  .

Kam mám zadat promokód?

Promokód stačí zadat v prvním kroku přímo v košíku do kolonky ''slevový kód'' a následně
potvrdit tlačítkem ''ok''. Po krátké chvilce se vám celková cena změní.

Co je s mojí objednávkou?

Nejprve zadejte výše číslo Vaší objednávky.

Mohu změnit adresu když je objednávka odeslaná?

Nejprve zadejte výše číslo Vaší objednávky.

Uvedli jste špatně variabilní symbol nebo částku?

Zašlete fotografii provedené platby, kde bude vidět VS, Částka a číslo účtu na náš email .

Přišla vám pouze část objednávky?

Pokud ve Vaší objednávce bylo více kusů zboží, tak je pravděpodobné, že dorazí v samostatných balících několik dnů po sobě - každý druh zboží totiž může být odeslán z jiného skladu u dodavatele.