Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shopy
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) upravují práva a
povinnosti Vás, jakožto kupujících a Nás jakožto prodávajících
v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím E-shopu na
webových stránkách www.krytoland.cz.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro
naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku,
které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické
přítomnosti Nás a Vás.
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně
schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít
tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1. NĚKTERÉ DEFINICE
1.1. Cena je finanční částka, kterou budete
hradit za Zboží;
1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou
budete hradit za doručení Zboží a to včetně ceny za jeho
zabalení;
1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za
dopravu;
1.4. E-shop je internetový obchod provozovaný
Námi na adrese www.krytoland.cz, na kterém bude probíhat nákup
Zboží;
1.5. Faktura je daňový doklad vystavený
v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou
cenu;
1.6. My jsme Krytoland Online Store s.r.o., IČO:
22161431, se sídlem Na dolinách 1272/41, Nusle, 140 00 Praha
4, e-mail , telefonní číslo +420 777 872
069 , právními předpisy označovaná jako prodávající.
1.6.1. Platby kartou zajišťuje po dobu změny poskytovatele platební brány smluvní partner obchodní společnost Krytoland Online Store s.r.o., IČO: 22161431, se sídlem Na dolinách 1272/41, Nusle, 140 00 Praha 4
1.6.2. Přepravu, dopravu a transport vyřizuje
smluvní partner společnost Krytoland Distribuce s.r.o. se
sídlem Praha 4, Nusle, Na dolinách 1272/41, IČO 24722545
1.6.3. Reklamy, propagaci a zastoupení v
marketingových činnostech vyřizuje smluvní partner
společnost Caseland Solutions s.r.o. se sídlem Na dolinách
1272/41, Nusle, 14000 Praha 4, IČO 05864801
1.7. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na
uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
1.8. Smlouva je kupní smlouva sjednaná na
základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E-shopu,
a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení
Objednávky;
1.9. Uživatelský účet je účet zřízený na základě
Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a
uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
1.10. Vy jste osoba nakupující na Našem
E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
1.11. Zboží je vše, co můžete nakoupit na
E-shopu.
2. Obecná ustanovení a poučení
2.1. Koupě Zboží je možná jen přes webové
rozhraní E-shopu.
2.2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost
poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace,
které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat
za správné a pravdivé.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít
pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je uzavírána na dálku
prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních
prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší
od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků
(tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady
účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat.
Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky
komunikace na dálku využíváme.
3.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít,
je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky.
V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném
Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za
dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení
Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu
Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž
informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny
automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho
doručení;
c) Své identifikační údaje
sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy
jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou
adresu;
d) V případě Smlouvy, na
základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též
informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
3.4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může
až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení
kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Odeslat“ Objednávku
vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše
seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném
případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a
souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Odeslat“
budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
3.5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době
poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši
e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení
bude shrnutí Objednávky. Potvrzením Objednávky z naší strany
dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění
účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
3.6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme
moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží
není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží,
než kolik je z naší strany umožněno. V případě, že
nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit,
budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy
v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je
v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku
potvrdíte.
3.7. V případě, že v rámci E-shopu nebo
v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme
povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste
obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření
Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a
zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné
podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě
uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že
Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání,
jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu
v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá
obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
3.8. V případě, kdy dojde k uzavření
Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
3.9. V některých případech umožňujeme na
nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste
v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do
předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto
se slevou.
4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
4.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu,
v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě
rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou
uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená
v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve
Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za
dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
4.2. Celková cena je cena konečná včetně
veškerých poplatků stanovených zákonem.
4.3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat
po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny
můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem.
Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
Objednávky.
b) Kartou online.
V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Comagate,
přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány.
c) Dobírkou. V takovém
případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání
Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při
převzetí Zboží.
4.4. Faktura bude vystavena v elektronické
podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou
adresu.
4.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až
poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě
platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na
Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik
provedení platby.
5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
5.1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší
volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a) Osobní odběr na Naší
provozovně uvedené v seznamu provozoven;
b) Osobní odběr na výdejních
místech společnosti Zásilkovna;
c) Doručení prostřednictvím
dopravních společností Česká pošta, Zásilkovna;
5.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci
České republiky.
5.3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho
dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná
doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky.
Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od
skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně
Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat
prostřednictvím e-mailu.
5.4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše
povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě
jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám.
V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o
neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností
Zboží od dopravce převzít.
5.5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost
převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá
to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň
to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a
Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy
odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud
se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den,
kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv
na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu
škody, pokud vznikla.
5.6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší
straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve
Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady
s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro
zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu
uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení
e-mailu.
5.7. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází
v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží
nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás
nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli
možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně
k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás
znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se
ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením
Zboží.
5.8. V případě, že Zboží nebylo
v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba
dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby
Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti
nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním
Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
očekávanou dobu dodání.
5.9. V případě, že nebudeme schopni Vám
Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené
v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My
i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Zaručujeme, že v době přechodu
nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad,
zejména pak, že:
a) má vlastnosti, které jsme
si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak
takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které
lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;
b) je vhodné pro účely, které
jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu
obvyklé;
c) odpovídá jakosti nebo
provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení
stanovena podle vzorku;
d) je v odpovídajícím
množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky na něj
kladené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích
stran.
6.2. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy
zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1,
můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného
plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše
adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. V uplatnění
práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu
vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou
případů dle čl. 7.3, bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme
v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená
v čl. 7.4 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným
porušením Smlouvy.
6.3. Je-li vadné plnění podstatným porušením
Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním
nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou
Zboží;
c) na přiměřenou slevu
z Ceny;
d) na odstoupení od
Smlouvy.
V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu
takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo
Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva
dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně
nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou
Zboží a My zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a
můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
6.4. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením
Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním
nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou
Zboží;
c) na přiměřenou slevu z
Ceny.
Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit,
vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také
v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný
výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.
6.5. V případě podstatného i nepodstatného
porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové
věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho
obdrželi. To ale neplatí v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu
Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
b) bylo-li Zboží použito ještě
před objevením vady;
c) nebyla-li nemožnost vrácení
Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším
opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany
před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění
Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen
částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a
v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající
Vašemu prospěchu z užití části Zboží.
6.6. Do tří dnů od obdržení reklamace Vám na
e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme
ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30
dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě
prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od
Smlouvy.
6.7. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat
e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně
vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např.
účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že
došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší
povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však
hradíme My.
6.8. Uplatnění práv z vadného plnění a reklamace
akce se řídí ustanovením §1810 a násl., §1820 a násl. a §2099 a
násl. občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.
6.9. V případě, že jste podnikateli, je Vaší
povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co
jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí
Zboží.
6.10. V případě, že jste spotřebitel, máte
právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne
u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
6.11. Ustanovení ohledně práva
z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané
za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží
způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo,
když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy
Zboží.
7. Odstoupení od smlouvy
7.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy
k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku,
může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku,
případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je
možnost odstoupení výslovně uvedena.
7.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy
osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte
v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo
odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne
doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž
předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží,
začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a
v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám
budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem
dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv
prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na
Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů).
7.3. Ani jako spotřebitel však nemůžete od
Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
a) Zboží, jehož Cena závisí na
výchylkách finančního trhu nezávisle na Naší vůli a může k nim
dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) Zboží, které bylo upraveno
podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;
c) Zboží, které podléhá rychlé
zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
s jiným;
d) Zboží v uzavřeném obalu,
které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné
vrátit;
e) dodání digitálního obsahu,
pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším
předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení
od Smlouvy a My jsme Vám sdělili, že nemáte právo na odstoupení od
Smlouvy.
7.4. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek
se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete
oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
7.5. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude
Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze
kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od
Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte.
Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního
obalu.
Zboží vracejte výhradně na adresu: Krytoland Store, Hartigova 16/130, 130 00 Praha 3
Zboží zaslané na jakoukoliv jinou adresu (např. adresu sídla) nemusí být doručeno a peníze nemusí být vráceny.
Prodávající je oprávněn požadovat náhradu za opotřebení či poškození vráceného zboží. V případě odstoupení od Smlouvy prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu po odečtení její poměrné části odpovídající snížení hodnoty vráceného zboží.
7.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle
čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od
odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám.
Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu,
avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu
dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě
odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme
i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět
pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží
nabízeli.
7.7. Odpovídáte Nám škodu v případech, kdy bude
Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je
nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám
Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní.
V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni
pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na
vrácení Ceny.
7.8. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy
kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní
důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně
třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i
před uplynutím doby uvedené v čl. 6.9. Podmínek. Můžeme také
od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli
v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že
nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako
podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez
udání důvodu.
7.9. V souladu s ustanovením § 1829 zákona č. 89/2012
Sb., občanský zákoník, může odstoupit od smlouvy uzavřené
distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory
ve lhůtě 14 dnů pouze spotřebitel. Podle § 419 občanského
zákoníku je spotřebitelem člověk, který mimo rámec své
podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Spotřebitelem tedy není obchodní společnost ani podnikající fyzická
osoba. Z tohoto důvodu nemáte právo od smlouvu odstoupit ve
14-ti denní lhůtě.
8. Řešení sporů se spotřebiteli
8.1. Pokud jste spotřebitel, dle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na Váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s Námi vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u Nás poprvé.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje
mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území
České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky.
Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše
práva plynoucí z právních předpisů.
9.2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi
budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je
uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě,
v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás
kontaktovali.
9.3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší
písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto
Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale
pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změn.
9.4. V případě vyšší moci nebo událostí,
které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní
poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za
škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy
vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů,
máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
9.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v
elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto
Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte
e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší
součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky
uložit.
9.6. Na Naši činnost nedopadají žádné kodexy
chování dle §1826 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku.
10. Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů
10.1. provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 25.11.2024.
O nás - Krytoland.cz
- Obchodní podmínky
O nás - Krytoland.cz
- Obchodní podmínky