Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shopy
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) upravují práva a
povinnosti Vás, jakožto kupujících a Nás jakožto prodávajících
v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím E-shopu na
webových stránkách www.krytoland.cz.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro
naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku,
které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické
přítomnosti Nás a Vás.
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně
schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít
tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1. NĚKTERÉ DEFINICE
1.1. Cena je finanční částka,
kterou budete hradit za Zboží;
1.2. Cena za dopravu je
finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží a to včetně
ceny za jeho zabalení;
1.3. Celková cena je součet
Ceny a Ceny za dopravu;
1.4. E-shop je internetový obchod
provozovaný Námi na adrese www.krytoland.cz, na kterém bude
probíhat nákup Zboží;
1.5. Faktura je daňový doklad
vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty
na Celkovou cenu;
1.6. My jsme Krytoland
Shop s.r.o., IČO: 25691198, se sídlem Na dolinách 1272/41, Nusle,
140 00 Praha 4, právními předpisy označovaná jako
prodávající.
Objednávky, reklamace a prodej na provozovně vyřizuje smluvní partner společnost Krytoland s.r.o., se sídlem Praha 3, Koněvova 16/130, IČO 07877714, e-mail , telefonní číslo +420 777 872 069.
1.7. Objednávka je Váš
neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
1.8. Smlouva je kupní smlouva
sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané
prostřednictvím E-shopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás
obdržíte potvrzení Objednávky;
1.9. Uživatelský účet je účet
zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování
zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených
Smluv;
1.10. Vy jste osoba nakupující
na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
1.11. Zboží je vše, co můžete
nakoupit na E-shopu.
2. Obecná ustanovení a
poučení
2.1. Koupě Zboží je možná jen
přes webové rozhraní E-shopu.
2.2. Při nákupu Zboží je Vaše
povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě.
Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy
považovat za správné a pravdivé.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu s Námi je
možné uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je uzavírána na
dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití
komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však
nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto
prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další
náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte
očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky
komunikace na dálku využíváme.
3.3. K tomu, abychom
mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh
Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující
údaje:
a) Informace o nakupovaném
Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za
dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení
Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu
Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž
informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny
automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho
doručení;
c) Své identifikační údaje
sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy
jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou
adresu;
d) V případě Smlouvy, na
základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též
informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
3.4. V průběhu tvorby
návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a
kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka
„Odeslat“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale
ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito
Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku
vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po
stisku tlačítka „Odeslat“ budou všechny vyplněné informace odeslány
přímo Nám.
3.5. Vaši Objednávku Vám
v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme
zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou
v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky.
Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření
Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni
Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
3.6. Mohou nastat i případy,
kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o
situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší
počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno.
V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme
Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku
na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce.
Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši
nabídku potvrdíte.
3.7. V případě, že
v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena
zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani
v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy
došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme
bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové
Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je
v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku
potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě
3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy
odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například
situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo
chybí či přebývá cifra.
3.8. V případě, kdy dojde
k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení
Celkové ceny.
3.9. V některých
případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí
slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili
údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude
Vám Zboží poskytnuto se slevou.
4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY,
VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
4.1. Cena je vždy uvedena v
rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě.
V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci
E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena
uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná
s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též
uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava
zdarma.
4.2. Celková cena je
cena konečná včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
4.3. Platbu Celkové ceny po
Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží.
Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem.
Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
Objednávky.
b) Kartou online.
V takovém případě probíhá platba přes platební bránu
GlobalPayments, přičemž platba se řídí podmínkami této platební
brány.
c) Dobírkou. V takovém
případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání
Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při
převzetí Zboží.
4.4. Faktura bude vystavena
v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána
na Vaši e-mailovou adresu.
4.5. Vlastnické právo ke Zboží
na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží
převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková
cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je
zaplacena v okamžik provedení platby.
5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD
NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
5.1. Zboží Vám bude doručeno
způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat
z následujících možností:
a) Osobní odběr na Naší
provozovně uvedené v seznamu provozoven;
b) Osobní odběr na výdejních
místech společnosti Zásilkovna;
c) Doručení prostřednictvím
dopravních společností Česká pošta, Zásilkovna;
5.2. Zboží je možné doručit
pouze v rámci České republiky.
5.3. Doba doručení Zboží vždy
závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby.
Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení
Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se
lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na
provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat
prostřednictvím e-mailu.
5.4. Po převzetí Zboží od
dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a
v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit
dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu,
která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není
Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
5.5. V případě, kdy
porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle
čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám
Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení
od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká
právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného
porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je
odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme.
Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za
dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
5.6. Pokud je z důvodů
vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností
nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené.
Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši
e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od
doručení e-mailu.
5.7. Nebezpeční škody na Zboží
na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě,
kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4
Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku,
kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně
k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás
znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se
ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením
Zboží.
5.8. V případě, že Zboží
nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena
orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat
v případě:
a) mimořádného výpadku výroby
Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti
nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním
Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
očekávanou dobu dodání.
5.9. V případě, že
nebudeme schopni Vám Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby
doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to
z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy
odstoupit.
6. PRÁVA Z VADNÉHO
PLNĚNÍ
6.1. Zaručujeme, že
v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7
Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:
a) má vlastnosti, které jsme
si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak
takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které
lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;
b) je vhodné pro účely, které
jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu
obvyklé;
c) odpovídá jakosti nebo
provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení
stanovena podle vzorku;
d) je v odpovídajícím
množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky na něj
kladené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích
stran.
6.2. V případě, že bude
mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá
z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a
uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat)
zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich
identifikačních údajů. V uplatnění práva z vadného plnění
je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu
nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.3, bez Našeho
souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi
uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si
nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl. 7.4 i
v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením
Smlouvy.
6.3. Je-li vadné plnění
podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním
nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou
Zboží;
c) na přiměřenou slevu
z Ceny;
d) na odstoupení od
Smlouvy.
V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu
takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo
Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva
dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně
nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou
Zboží a My zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a
můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
6.4. Je-li vadné plnění
nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním
nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou
Zboží;
c) na přiměřenou slevu z
Ceny.
Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit,
vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také
v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný
výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.
6.5. V případě
podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy,
ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve
stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí
v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu
Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
b) bylo-li Zboží použito ještě
před objevením vady;
c) nebyla-li nemožnost vrácení
Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším
opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany
před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění
Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen
částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a
v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající
Vašemu prospěchu z užití části Zboží.
6.6. Do tří dnů od obdržení
reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci
obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání
vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu,
nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po
naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete
odstoupit od Smlouvy.
6.7. O vyřízení reklamace Vás
budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží
Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni
prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu.
V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového
Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto
vrácení však hradíme My.
6.8. Uplatnění práv z vadného
plnění a reklamace akce se řídí ustanovením §1810 a násl., §1820 a
násl. a §2099 a násl. občanského zákoníku a zákonem o ochraně
spotřebitele.
6.9. V případě, že jste
podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez
zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však
do tří dnů od převzetí Zboží.
6.10. V případě, že jste
spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady,
která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od
převzetí Zboží.
6.11. Ustanovení ohledně práva
z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané
za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží
způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo,
když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy
Zboží.
7. odstoupení od smlouvy
7.1. K odstoupení od
Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od
jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto
článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých
je možnost odstoupení výslovně uvedena.
7.2. V případě, že jste
spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské
činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského
zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14
dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli
Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání
několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání
poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu,
na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně,
začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit
jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo
dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních
údajů).
7.3. Ani jako spotřebitel však
nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem
Smlouvy:
a) Zboží, jehož Cena závisí na
výchylkách finančního trhu nezávisle na Naší vůli a může k nim
dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) Zboží, které bylo upraveno
podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;
c) Zboží, které podléhá rychlé
zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
s jiným;
d) Zboží v uzavřeném obalu,
které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné
vrátit;
e) dodání digitálního obsahu,
pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším
předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení
od Smlouvy a My jsme Vám sdělili, že nemáte právo na odstoupení od
Smlouvy.
7.4. Lhůta k odstoupení
dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím
průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
7.5. V případě odstoupení
od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti
odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet
zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve,
než Nám Zboží vrátíte. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno
včetně originálního obalu.
7.6. V případě odstoupení
od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14
dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží
k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za
dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému
způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli.
V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou
Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží
k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který
jsme při dodání Zboží nabízeli.
7.7. Odpovídáte Nám škodu v
případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s
ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a
vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme
poté, co Nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14
dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme
oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši
pohledávku na vrácení Ceny.
7.8. My jsme oprávněni
odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud
existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména
důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze
Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.9.
Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že
jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace.
V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské
činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit
kdykoli, i bez udání důvodu.
8. Řešení sporů se
spotřebiteli
8.1. Pokud jste spotřebitel,
dle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení
spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém případě
jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci. Mimosoudní
řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na Váš návrh, a
to v případě, že se spor nepodařilo s Námi vyřešit přímo. Návrh lze
podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo,
které je předmětem sporu, u Nás poprvé.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Pokud Náš a Váš právní
vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat
zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem
České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto
ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních
předpisů.
9.2. Veškerou písemnou
korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše
e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My
budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou
ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás
kontaktovali.
9.3. Smlouvu je možné měnit
pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit
a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených
Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této
změn.
9.4. V případě vyšší moci
nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa,
pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme
odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti
s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu
delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
9.5. Smlouva včetně Podmínek
je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná.
Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím
Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke
Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení
Objednávky a Podmínky uložit.
9.6. Na Naši činnost
nedopadají žádné kodexy chování dle §1826 odst. 1 písm. g)
občanského zákoníku.
9.7. Tyto Podmínky nabývají
účinnosti 05.10.2022.